December tijd vliegt - Reisverslag uit Westport, Verenigde Staten van Aafje Seinstra - WaarBenJij.nu December tijd vliegt - Reisverslag uit Westport, Verenigde Staten van Aafje Seinstra - WaarBenJij.nu

December tijd vliegt

Blijf op de hoogte en volg Aafje

04 December 2014 | Verenigde Staten, Westport

Alweer bijna een maand geleden dat ik een verslag heb geschreven raar gevoel want ik dacht dat het maar twee weken geleden was.
Maar nee een maand geleden hihi! Heb weer veel gedaan de afgelopen tijd maar vooral genoten van alles om mij heen en druk aan het (werk).
Nu zit ik op de bank en Kate heeft een vriendinnetje te spelen Kate is deze week om 1 uur vrij dat betekend langere werkdagen voor mij ooeeehhh help nee he hahaha grapje het voelt voor mij niet als werken.
Wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen tijd, uhm veel leuke dingen ik ben naar Concert geweest van Wiz Khalfia en Steve Aoki met Charlotte, Lukas and Vince! WAS ZO ONTZETTEND GAAF!! alleen hahaa zo om gelachen achteraf het concert was in een gigantisch gebouw met twee hotels, casino's theater het was gewoon zo ongelofelijk groot! We waren een beetje laat en hadden de auto natuurlijk precies aan de andere kant geparkeerd dus we liepen snel snel snel haha en ja toen was het concert afgelopen en waar is de auto.... uhmmmm we hebben voor meer dan een ander half gelopen om de auto terug te vinden yheaaa ahha.
Verder ben ik naar een NBA Basketball game geweest in NYC wat leuk was maar naar 30 minuten had ik het wel gezien hihi:$
Verder heb ik gekart met Lukas en ik heb hem verslagen yheaaa hij geloofde niet dat ik kon karten en ja, ik heb hem twee keer verslagen dus geen geluk of iets gewoon ik ben beter eheheh:P
Vorige week was het Thanksgiving ze hebben me uitgelegd wat het precies in houd maar het enige wat ik onthouden heb is dat het eten van een Turkey een traditie is en het eten zo erg lekker is hehehe:P
Eerst hadden wij het plan om naar de familie te gaan in New York. Maar Kate kreeg lice de maandags en we waren allemaal naar een lice house geweest voor controle op woensdag en we hadden het allemaal niet. Dus wij dachten yheaa we kunnen gaan! Maar de familie vertrouwde het niet dus bleven we thuis en hebben we thanksgiving gevierd met z'n zessen en zijn we savonds naar de shoppingmall geweest want jaa BLACK FRIDAY goede deals hehe shoppen shoppen! Was ontzettend leuk!
En ohja in de ochtend van thankgsiving heb ik de Turkey 5 miles gerend met Lukas! Was zo koud maar we hebben het gedaan en kregen een leuk shirt daar deed ik het voor heheeh!

Verder doe ik gewoon allemaal leuke dingen met vriendinnen, zoals Dunkindonut date met Jenny ehhe en met Charlotte naar the Gym of starbucks lemon cake met hot coco oehhh...

Maar eerlijk ben nu wel gestopt met alle zoetigheid door de weeks,toch een beetje te veel van het goede! en ik wil natuurlijk niet terug komen als een donut naar Nederland hihi!!
Deze week is drukjes Melissa is in Chigago voor een week dus ben ik alleen met Michael hij werkt nu ook veel dus werk nu elke dag elke avond:) en het basketball seizoen van de jongens is begonnen en dat betekend taxi bedrijf in de avonduren en Kate doet nu ice skating wat ze ontzettend leuk vind! Afgelopen maandag ben ik met de kinderen wezen te schaatsen zo leuk! En gisteren met Kate naar het zwembad geweest:)

Dit weekend ook alweer vol gepland de Kerstboom in NYC opzoeken! alles is hier zo mooi met kerst alles met lichtjes en de eerste sneeuw gehad oehhh zo mooi!

Ik zal Jack van school halen:)
Ik denk dat ik pas over een paar weekjes weer wat schrijf want december maand is crazy hihi veel leuke dingen gepland! Maar ik hou jullie natuurlijk wel een beetje op de hoogte op facebook of ik schrijf hier weer een lang onduidelijk zonder interpunctie verhaal hihi!

Nou daag iedereen! Dikke kus van mij!

xxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Westport